pondelok 6. apríla 2015

Divoké zvíře

Opäť meškám, ale nie je to výsada projektov, že dátumy sa (zvyčajne? alebo je to iba pri lenivcoch) nedodržiavajú? Aj tak všetci viete, že fotím rád a s nejakým projektom by som len tak neskončil. Keď som zvládol projekt 52, ktorý bol v podstate oveľa náročnejší (nie len kvôli času - pridávanie fotografie každý týždeň - ale aj kvôli spracovaniu témy, kedy nie každý týždeň sa stalo niečo zaujímavé, čo stojí za odfotenie), tak tento určite nevzdám. 
Pritom pre mňa je lepšie (a je to aj väčšia výzva) fotiť na danú tému, pretože nemusím hľadať inšpiráciu a vyskúšam si nové veci. 
No a aby som stále nekecal, vyfotil som teda "divoké zvíře", ktoré vás určite s radosťou roztrhá.

Hrdá sýkorka.

Smiem prosiť?


11 komentárov:

  1. Vydarené fotografie a vďaka jednoduchým komentárom mi to až vytvára príbeh pred očami :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vážne sa ti tie fotky podarili :) ja, keď som sa pokúšala odfotiť nejaké vtáčiky alebo zvieratká, tak vždy odleteli, prípadne utiekli :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne najskôr utekali, ale potom už sa im nechcelo lietať stále hore-dole.

      Odstrániť
  3. Pěkné fotky, hlavně ta poslední. Sýkorky jsou roztomilé... :)

    Páni, už se mi to nějak začíná kupit. Jdu dát dohromady, kdo už co vyfotil - chci udělat závěrečné shrnutí a taky přidat ke každému mému článku pohled ostatních. ;) Vypadá to, že materiálu bude dost. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. No čo pozerám, tak zapojilo sa dosť veľa ľudí.

      Odstrániť
  4. je to naozaj skoro ako komiks, veľmi milé. občas mám rada keď veci dávajú zmysel

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Charlie, vybral jsi mou oblibenou sykorku a povedlo se.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. smím prosit? To je skvělé...znovu jsem se tomu usmála. Ta fotka je roztomilá. Sýkorky jsou úžasné. Máme pod balkónem keř ve kterém mají hnízdo a před balkónem třešeň. Parádní sledovat staré jak krmí mláďata a učí je. Ale nejlepší jsou stejně kosi, furt zpívají cosi.

    OdpovedaťOdstrániť